Verlof is Frankrijk van 28/06/2015 tot 13/07/2015

1 augustus 2015

28/06/2015Zondag van de wedstrijd van Temse vertrokken naar Sint-Joos-Vijve en daar geslapen.

29/06/2015Maandag uitgeslapen en met de honden gaan wandelen. We zijn vertrokken om 10 uur.We rijden  richting Frankrijk en we zijn een uur verloren op de autostrade van Parijs daar in de file te staan, de bestemming is Criel de Plage.Een mooie plaats aan de zee in Normandië, en daar geslapen en geen voorzieningen.Het was warm. S ’avonds nog een bericht gestuurd voor langs te komen naar Sue die in Prevenieer woont en daar zijn we dinsdags naar vertrokken.

30/06/2015Dinsdags om 09:30 uur vertrokken. Het was 368 km geen tolwegen. Om 15:30 uur aangekomen bij Sue & David en we kregen een hartelijk onthaalS ’avond tot 24 uur bijgepraat. Het is er een paradijs voor de honden, agility weide, zwembad en heel de dag los.

01/07/2015Woensdag S ’morgens naar winkel geweest met Dave & Sue. Dan gerust omdat het te warm was. Daarna Sue was agility tips gegeven Met Kira ook aan het trainen geweest en daarna gaan zwemmen en een hottop genomen lekker warm water en massage. S ‘avonds een BB gedaan en wat leffe gedronken. Een gezellige avond. S ’nacht heeft het goed geregen.

02/07/2015Donderdag om 9 u opgestaan en alles klaar gemaakt voor ons reis verder te zetten. Nog een koffie gedronken en gepraat en dan tot ons spijtig een goedendag gezegd.Dan gaan de reis voor naar Saint Jacot de la mer. Op een camperplaats 6 € alles met de kaart te betalen. Wat gaan wandelen met de honden en die zijn nog moe van twee dagen te trainen bij Sue.Morgen is het hier markt, dus Rita content.

03/07/2015Vrijdag morgen gaan we naar de markt Saint Jacot de la mer, mooie markt. Om 19:00 uur gaan wandelen.2015-07-04 14.51.092015-07-04 14.49.29

04/07/2015Zaterdag om 11 uur vertrokken, eerste water gelost en getankt en vertrokken. Om 12:00 uur aan de camperplaats aangekomen in Cancale.Om 14:00 u naar de haven gewandeld met de honden, daar iets gaan drinken en oester Geten. Mooi haven en tevreden terug naar de camperplaats.Daar blijven slapen.

05/07/2015Zondag morgen was het aan het regenen. Om 12:00 uur vertrokken naar Le vivier sur mer. Daar een leuke warme namiddag genoten. Gaan wandelen met  de  honden en genoten.

06/07/2015Maandag naar Dinan port gereden onder de brug. Daar gaan wandelen met de honden naar het oud dorpje. Was heel mooi en de zon was van de partij. Dan zijn we nog langs de haven van Dinan gewandeld en een leffe gedronken. Een mooi dag gehad. 2015-07-06 15.10.27

07/07/2015Dinsdag terug naar Sue gereden en daar aangekomen om 13:00 uur. Een goede tranings namiddag gehad en was mooi warm weer, want het regende in de voormiddag.S’ avonds naar het dorpje gewandeld en in de cafe een biertje gaan dinken met zijn alle. Daarna een lekkere pizza geten en nog wat bijgepraat.

08/07/2015Woensdag om 10:00 uur  naar Sue haar training gezien van agility. Namiddag met Sue getraind en zelf getraind, en nog een mooie  avond gehad .

09/07/2015Donderdag was Sue wat ziek. Een verkoudheid en s’middags zijn we vertrokken richting Belgie voor een wedstrijd in Pittem. In de latte namiddag gestopt voor te slapen aan Veulettes sur mer.Mooie plaats 6 € slechte brochette en fritten en duur ook 2 brochette 1 frit twee drinks 17,80€.

10/07/2015Vrijdag ochtend veel lawaai. Om 09:30 uur vertrokken naar Pittem en om 15:00 uur daar aangekomen. Rustige avond.

12/07/2015Zaterdag was het doggy dans wedstrijd en s’avonds mosselen geten, Rita had ze lekker klaar gemaakt.

13/07/2015Zondag 07:00 uur opgestaan voor de wedstrijd met Kira 8 ste plaats van de 20 in graad 1 meduim en dat maar huis. Om 21:00 uur zitten we in de zetel moe en voldaan.Een goed verlof gehad en bedank Sue en  Dave en Mike voor het goed onthaal.